HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2003.10.31. 22:19 m01ra

Ma nagyon ideges voltam. Előszöris, meg kellett tanulnom két havi biosz anyagot, az egész hormonrendszert, meg az idegrendszert. Első két órában elő is vettem a könyvet, hogy nosza akkor. Meg is tanultam, erre a fószer (na jó, nem fószerezem le, mert egy igazán nagy tudású tanár bácsi, és igaziból nagyon jó tanár) olyat kérdez hogy ihaj. Nézek magam elé hogy mi van, aztán fél óra néma csend után beközli, hogy "ja, ezt nem is tanítottam ebben az osztályban!" ohhhh.......... Kaptam egy hármast.

Aztán. Mentünk volna ma az osztállyal a Terror házába, de nekem kurvára nem volt kedvem, és nem azért mert nem vagyok kultúrált, hanem mert ez az egész egyáltalán nem arról szól, amiről szólnia kéne. Már ha érted mire gondolok. Szóval közöltem Laurával (of), hogy jaj ne hari izé meg bigyó, ő meg persze elenged. Fél tőlem (nem viccelek, jó hogy nem csókolommal köszön...).

Aztán haza, és mentem előkészítőre. Még reggel felhívtam a sulit, hogy mégis hova kell menni. Beközlik, hogy ll. em., 222 terem. Odamegyek, és hát meg kell mondanom iszonyat jó volt!! Nem viccelek, a nő, aki bejött magyart tanítani, az hihetetlen karakter volt!! Érdekeseket mondott érdekesen. Jó tanár az ilyen. Végigültem a 3,5 órát, majd mikor vége lett, a mellettem ülő csaj megkérdezi hogy hova szeretnék jelentkezni. Válaszolok, erre megkérdezi, hogy akkor mért a jogi előkészítőre jöttem. Mire én. Nem, ez a komunikáció előkészítő. Mire ő. Neeeem. Mire én. Neeeem?? Na, oké. Kinyírom a telefonos srácot. Az enyém a 220as volt. Kinyírom.

Jaj, ne hidd, hogy ilyen agrasszív vagyok ám :)) Szelíd :))

Taliztam a K. Dórval az Oktogonon, meg láttam a Geri spanját egy csajjal ölelkezni, és akkora bunkó volt, hogy nem köszönt. Ja, és találtam egy full doboz cigit, meg leszólított három csöves, és mivel apró nem volt nálam, adtam a cigiből. És megköszönték.

Ma Anorganik partira akartam menni a Kultiba teljes szívemből, de nagyon fáradt vagyok. Mindjárt elalszom...

"Ágyő múzsám csókolj homlokon!" em

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr656364823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása