HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2004.05.12. 22:58 m01ra

Na. Először Pé jött át hozzánk, odaadta a szpesöl gesenkjét, ami nem volt más, mint egy közös fotó vele. Tuti jó fless. Az a kép márc. 12-én készült, amikor olyan részegre ittam magam, hogy assetudtam mi van. A képről sem tudom mikor készült, és ahhoz képest meglepően embernek látszom rajta :) Majd beteszem ide is idővel.
Ricsivel nem beszéltem ma, de írt egy ilyen esemeset:

"Úgy megsimogatnám az arcodat. Meg a hajadba túrnék és megcsókolnálak. Átölelnélek szorosan magamhoz. Te meg mondanád, hogy 'ummm!' Édes Petra! :)"

Ez kell. Hogy ne beszéljünk minden nap, és akkor majd hiányzunk egymásnak... Nekem hiányzik. Nagyon. De tudom, hogy ha hazajön, akkor nagyon jó lesz. Soha, senkivel nem volt ilyen jó mint vele. Mellette az voltam, aki vagyok. És ez nagyon fontos.

Aztán megjött Karesz is. Pével elmarháskodtunk, meg kérdezett Ricsiről is, hogy mi volt, amikor itthon voltunk, de nem voltam túl bőszavú, csak annyit mondtam, hogy jó volt vele nagyon.
Aztán Karesszal együtt átadtak még egy ajándékot. És most kell figyelni jól!!!!

A pénteki Dillinja partira jegyet!!!!!!!!!

Őrületesen kemény lesz!!!!!! Már márc. 6.-óta nem voltam DnB partin!!! És egyből egy Dillinja :)))
Hú. Csak Andival kocsmatúrát terveztünk (az abból áll, hogy minden helyre elmegyünk, és iszunk egy sört ő meg egy bort, és mindig a B-cityben kezdünk :)), de majd akkor áttesszük szombatra :))

Szóval, most jó éjt!!

Ja, kihagytam, hogy aztán még jött a Peti is, lemetünk, elszívtunk egy cigit, dohányból, meg papírból tekertem, mert nem volt rendes cigim, és nagyon súlyos csigája volt Petinek, mert DIREKT raketta formájú spanglit lehet csinálni belőle!!
Peti jó fej. Bírom.

Na, most jó éjt!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr186363593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csapdani 2004.05.12. 23:03:00

csináltam blogol ringet a brogring.hu-n, nemtom, mire jó, de ha akarsz, csatlakozz.

moira 2004.05.12. 23:05:20

én is csináltam ám már vagy egy hete :)))) És a tiedre véleményt is írtam, de már nem emlékezem mit :)

moira 2004.05.12. 23:05:46

jaaa, félreértettelek!! Persze, csatlakozom!!!

csapdani 2004.05.12. 23:06:44

úgy értem, ringet, a ringen belül. na mind1, hagyjuk, nem fontos :) ja én is írtam a tiérde :)

csapdani 2004.05.12. 23:07:10

huh. ezt azalatt írtam, mialatt te is írtad. para. :)

moira 2004.05.12. 23:09:22

Húh látom hogy egy percen belül írtuk! Oltás :) Majd holnap, most már alszik mellettem a tesóm és közben aktívan rúg lefelé a székről... Jó éjt!!

Sanyee 2004.05.13. 00:08:39

pitbull pörög faszomion a seggét meg jól kinyalom pitbull geci fröcsög az arcomon irány a diszkotéka ki nem szop le azt a pitbull kúrja seggbe most már kelll neki egy név adolfnak hívom a kis gecit leharapta nagyanyám bal mellét most leszopsz vagy nem leszopsz naná hogy a faszomon kinek halljátok már héé
süti beállítások módosítása