HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.11.27. 12:44 m01ra

Na. végre behoztam a sorozat-lemaradást. Grey's sokás szerint nagyon drámai, már-már egy kicsit talán túl, a SzF meg valahogy nem elég rafkós, nekem van egy tippem, hogy ki ez a Dave, de mondjuk már vagy 5 rész óta, ha eltalálom, akkor kijelentem a SzF-t fantáziátlannak és túlmisztifikáltnak.

Ma szabadnapos baba vagyok, és az a baj, hogy tegnap találtam egy cipőt, amit meg kéne venni, de elég húzós az ára neki.
Szóval az van, hogy van nekem egy ilyen téli, prémes, irhának látszó, téli tornacipőm, ami fekete, magas szárú és kurva meleg, de sajnos, már évek óta viselem telente, és már kicsit elnyűtt. De olyannyira, hogy idén, a nagy havazásban konstatáltam, hogy bizony keményen beázik (Beaaa, Beaaaa), úgyhogy kell egy új, ami nem annyira a nőiségre, mintsem inkább a téliségre fekteti a hangsúlyt. Na, hát gondolhatjátok, azonnal be a Converse üzletbe, és beng, megvan az igazi. Sajnos. Mert az igazi 22 rongyba kerül. De szerintem megérdemlem Nem? Csak kár, hogy éppen nem futja rá. De azért azt is meg kell gondolni, hogy azért a Converse bőr cipő talán több évre szól, talán ez egy komoly, több éves szerelem lehet. És akkor megérné.

Plusz, marhára elfelejtettem, de be kéne lövetnem magam  már lassan a Hepa második fordulójával, fakk. Meg APEH-hoz is kéne menni, meg útlevelet is kéne csináltatni. De utálom, hogy hétvégén megáll az élet! Nem baj, 8-ától egy hét szabikaaaaaaa! Minden elintézek egy életre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr356356673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása