HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.03.26. 09:43 m01ra

Juj, ezt álmodtam, hogy valami baráti nyaraláson voltunk valami nyaralóban, és ott volt Manson, ő is ott szállt meg. Valahogy beszédbe elegyedtünk, és elképesztően kivoltam és rettenetesen fel voltam dobva, hogy itt van Manson, a maga 210 cm-jével (igazából ötletem sincs milyen magas, de álmomban ennyi volt), és valahogy nagyon egy hullámhosszra kerültünk. Ez egészen addig, míg végül egymásba nem szerettünk, és elkezdtünk smárolni (oké, szeretem Mansont, mint művészt vagy mint zenészt, de azért ez már nekem is fúj, de mentségemre legyen mondva, álmomban jól nézett ki), de kábé ordítva, és meglehetősen vicces volt, mert ő ilyen iszonyat magas volt álmomban, annyira kb. a feneke a gyomrom magasságában volt. Nagyon beindultunk, de meg kellett várni, míg a szálláson mindenki elalszik, senki sem tudhatta meg, hogy Manson Magyarországon van. Akkor elment lezuhanyozni, levágta a haját, és akkor már nagyon jól nézett ki, mert félmeztelen volt, szarrá volt varrva (Moirának nagyon tetszik, ha egy pasi szarrá van varrva), és nagyon szép, kidolgozott, magas teste volt, és egyszeriben hihetetlenül jó pasi lett. Aztán lefeküdtünk valami valami matracra, és folytattuk, ahol abbahagytuk korábban, és nagyon durva volt, mert miközben így toltuk a dolgot, egyszercsak éreztem, hogy nagyon súlyos a helyzet a nadrágjában, majd azt mondta, Mind az ötven centim téged dicsér, na akkor éreztem, hogy hú, ez azért már nekem túl sok, és leléptem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr406356383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása