HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.05.06. 23:39 m01ra

Andi: Megnéznéd az exemet a wiwen?
Moira: Persze.
Moira: .....
Moira: Itt van pár kép... Ilyen címekkel, hogy....
Andi: Ha jobban megnézed, nem veszed észre véletlenül, hogy a képek kezdőbetüiből össze lehet olvasni, hogy "SZERETLEK ANDI"?

Tudnotok kell, hogy az én bejegyzéseim maximális és makulátlan megértéséhez Andreának kellene lennetek, de asszem közületek senki sem az. Nos a desifrírozás, vagyis az adekvát megértés teljes történetet követel. Még megboldogult kamasz-pankkoromban szerettem a Prosectura nevű formációt, akik az egyik számukban azt óbégatták, hogy lovat akarok rajzolni, mint ez utóbb számomra kiderült, ez a mondat erősen köthető Vincze Lillához és a Napoleon Boulevardhoz, de ezt akkoriban nem tudtam, de azt igen, hogy sírva röhögtem e remek pank slágeren. Olyannyira, hogy Andikával, ha bármikor meghallottuk, hogy valaki az "akarok" szót használja, teszem azt: akarok egy fagyit, akkor mi azonnal az arcába kiabáltuk, hogy én meg lovat akarok rajzolni, még se mondom. És ahogy telnek az évek, egyre cifrább és cifrább fordulatokban kerül elő ez a dolog, a legújabb már az, hogy annyira bebasztam, hogy lovat rajzoltam a hányásomba, de ma minden gát átszakadt:


Andika: Előre polírozom a bohócom Paféra.
Moira: Alig várom hogy lovat hányjak!



Egyébként ma reggel visszavittem sírva a hétrongyos M-A-C cuccost, de nagyon megpróbáltam utána elverni a 10 000 JMF-nyi M-A-C utalványból 12-t, de sajnos nem volt nálam kiegészítő kápé. Bászki, hát nem hiszem el, hogy nem engedik, hogy költsek! Ez a hobbim!
Aztán a munkácska fain volt, soha rosszabbat, végre van már hangom, ha nem is sok, de azért valamennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr286356267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása