HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2003.12.18. 13:34 m01ra

Nem is mondtam, hogy mikor hazajöttem kórházból, látom, hogy Lukács írt emailt, hogy okés a dolog, mehetek biztonságos helyre Tcs koncertre!!! Megadott két telószámot, hogy majd hívjam 6kor szombaton. Majd hívom. Remélem addigra már tudok járni tisztességesen a gipsszel. Ma csomót dumáltam Ricsivel, vetkőzős beszélgetést folytattunk vebkamon keresztül, szét röhögtem magam, meg dumáltam egy ottani haverjával is, aki tök ari volt, csak épp 17 éves. Ja, és tegnap este nem volt Szelektív hallás az Extrémen, és mielőtt azt mondhattam volna, hogy MÍÍÍ VAAAAN, gyorsan felhívtam őket, és egy sráccc vette fel (neve szpíííker, ott dolgoz), akinek kicsit nyálas a stílusa, de mivel én olyan bűbáj bírok lenni, dumáltunk egy darabig, jó fej volt. És Hegi hívott fél egykor, dumáltunk egy csomót, jófejgábor volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr716364611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása