HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2007.03.16. 22:44 m01ra

Én például annyira okos vagyok, hogy már önmagában ezért fizetni kellene nekem, ugyanis szoktam olyat csinálni, hogy mikor elmegyek itthonról belátható időtartamra, hogy csak a monitort kikapcsolom (mert újabban eléggé haláltusáját vívja, és szikrázik, és azért ez mégsem olyan, hogy ha szikrázik, had szikrázzon), majd mikor hazaérek, csak bekapcsolom, egeret meglök, és minden jó. Na, de hogy miben nyilvánul meg az én egetrengető észjárásom? Hogy például az én memoriámmal vannak olykor gondok - nem hiába írok naplót -, és hazaérvén fogom és bekapcsolom a kompjútert, ami mivel be van kapcsolva így kikapcsolásra kerül. Gyakran csinálok ilyet, így élek.

Aztán. Ma Andikával halálra koriztuk magunkat, Borárostól a Hősökig meg vissza, kb másfél óra volt, remekül szórakoztunk, kiválót sportoltunk, és ki is melegedtünk, mint micimackó az éneklésben.

Aztán haza, gyors lezuhany és kaja, aztán Bazsival találkoztam, Bísziti, duma duma, világmegváltós féle, de tényleg, most megint nagyon jó volt, aztán csatlakozott Réka is, vele is csacs, aztán meg most értem nem rég haza.

Ja és egyre barnább vagyok. Megfog a nap, meg a friss levegő, meg a satöbbi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr416358865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása