Már csak egy hónapom van, hogy fullra elkészítsem a két szakdogámat, és vigyem köttetni krokodilbőrbe, gyémánt berakással, de egyelőre az egyikből 7 oldal van meg, a másikból meg 6 oldal van meg. Szerintem nagy ostorcsapásokat fog rám mérni a sors a súlyos lustaságom miatt. De azt is elmondanám, hogy miután most éppen 4 órán át szenvelegtem fölötte, máris - hoppáácska - ki van a péló az egésszel. De van jó része is, ugyanis csináltam egy 130 fős kutatást (csak 30 főset akartam, de ti nem ezt akartátok), és van egy-két fej benne, aki vicceskedik, bár nem tudom, hogy ki az, mert ugye név nélkül megy, én meg csak összeömlesztettem őket egy worddoksiba, oszt azóta is dolgozom fel Excelbe (ennél szarabb talán nincs is), és néha van egy-két arc, aki elég vicces válaszokat ad:
Mit gondolsz, melyik az a tévéműsor, ami a legnegatívabb irányba viszi a
nézők gondolkodását?
az osszes kereskedelmi csatorna, meg az extrém channel mert a deszkások
sokat smokolnak. najo ez csak vicc volt.
Milyen a jó reklám? Kérlek, írj pár jelzőt, esetleg példát - indokkal!
csak a poénos-oltós reklámokat birom, tehát a mosópor és társai kilove.
Már látom is magam előtt, ahogy a szakdolgozatom alcíme ez lesz: A kutatás eredménye: a 18-28 éves kor közötti marihuána fogyasztók elsősorban a poénos-oltós reklámokat részesítik előnyben