HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.07.30. 17:15 m01ra

Minnyár szétcsesz az ideg! Nem tudom mi van velem, de annyira felhúztam ma magam! Nos, az van, hogy ugye voltam vágni. 10-re kell odaérnem, és rohadék BKV késik, nem fogok odaérni. De én pontos akarok lenni, mert a vágónak nem lehet késnie, mert ha majd komoly projektekben vesz részt, akárki a hibás, úgyis őt basszák meg, ez aranyszabály (többek közt ezért megyek vágónak, hogy végre jól megbasszanak - háhá). Szóval zihálva rohanok, nem kések. De az oktató meg még tököl, persze bocsánatot kér, meg nem bunkóságból szarja el az időt, de azért egynek jó volt. Utána kiad egy feladatot, amit még nem csináltam. És akkor kimegy és magamra hagy, de még előtte elmondja, hogy ezt neked rég tudnod kéne, úgy jöttél ide, mint profi vágó. Baszki, ha profi vágó lennék, nyilván nem kúrnám el a nyaram egy háromhónapos vágóképzésre, hogy utána lófasz pénzért vágjak egy éven át Megasztárt meg ilyen foshalmokat. Jáááj. Aztán kibújt a szög a zsákból, azt hajtogatta, hogy veled amúgyis kivételezés van! Mondom mi a fasz? Most vagy az van, hogy azt gondolja, hogy én már - mivel ismerem az Aividet - biztosan jobb vagyok a többieknél, mert tegnap már egy komoly feladatot kaptam, amit meg is oldottam, míg a többiek csak valami kisiskolásat. De már egyre inkább másra gondolok Az van, hogy mikor jelentkeztem erre az állásra, akkor kiderült, hogy az egyik barátom ismeri ezt a főcsávót, és mielőtt még felvettek volna, rájuk telózott, hogy na, mi van, Moirát felveszitek? Szóval lehet, hogy csak ezért kerültem be és lehet, hogy ezért szívózik velem. Ki van a fasz, főleg, hogy én voltam az egyetlen hetünk közül, aki vágott már Aviden, és vagyok az egyetlen, aki nem rinyált, hogy jááj, billentyűzetparancsok, jáááj, nincs egér jááááj! Anyátok! Elképesztően szeretek vágni, marhára megtaláltam benne magam, és nagyon nagyon szeretnék jó vágó lenni. És ennek a főcsávónak is az a célja, hogy jó vágó legyek, mert különben eggyel kevesebb potenciális embere lesz! Akkor mért nem lehet együttműködni? Ráadásul nem is volt feltétel, hogy ismerd a szoftvert, vagy hogy egyáltalán vágni tudj! És azt hiszem, hogy a csoportom felénél legalább jobb vagyok. Nem merem azt írni, hogy az egésznél, mert nem láttam a többiek anyagait. Annyira rossz, hogy most akkor az lesz, hogy a többiek előtt leolt, hogy jaj, te kis csókos? Fakk, nem szoptam le senkit, és a felvételhez szükséges métcét bőven megugrottam, ahogy a csapat többi tagjait kezdetekkor elnéztem... Baszki, és ha tényleg ezért vettek fel? Most már mindegy, mert már most kurva sokat tanultam... Ha mondjuk egyszer megcsal a pasid, akkor dobd ki a gecibe, de ha megbocsájtasz neki, akkor ne emlegesd fel folyton, hogy mit tettél te rohadt strici! Szóval ez van, és főleg ne legyen velem semmi baja, mert tényleg nem teljesítek alul, sőt, ma meg is dicsért, mert valami olyanra jöttem rá, amire senki, és még szó se volt róla, csak nekem van eszem, meg némi szoftverismeret-előnyőm, kurva élet, mért kell elrontani a jó dolgokat?

A másik, hogy a rádió még mindig nem hívott, a srác nem írt, ráadásul ma találkozom elvileg Levivel is, de az se hívott, úgyhogy! A világ szopjon HALAT!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr576356995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása