HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.09.29. 22:51 m01ra

Mucikáim! Szombaton a nagy másnaposságomban Bazsikánál aludtam, nagyon nagyon jó volt, mert fent voltunk éjjel 3-ig, aztán meg délután fél egyig aludtam, jaj, végre addig, amíg magamtól fel nem keltem!
Aztán írtam Kereplőnek, hogy mit szólna ahhoz, ha elhívna randizni estére, de írt, hogy ő hulla, de majd ma menjek vele bulikázni másnap. És azt írta: Moirááám!
Juj, de izgi, persze nem bízom el magam, sose lovagolok bele az ilyesmibe, jobb ez így nekem, túl sok rés van már a szívem pajzsán. Pajzán. Hahahaha.
Na, de ma írt, hogy itt meg ott lesz a buli, de nekem meg le kellett mondanom, mert egyrészt estig a tv2-ben szopom a faszt, mert a vágás indul, gyerekek, lesz ezzel még sok ipari fakkolás, aztán meg késő este már nem mehetek sehova, mert mindennap munkácska van a rádióban, ahol meg nem lehet másnaposan vagy kialvatlanul tevékenykedni (még nem, hehe). De tegnap este végül lenéztem Skebura, meglehetősen élveztem, azt már kevésbé, hogy még mindig két állásom van és még mindig nulla fizetésem, de ha minden igaz, akkor pénteken első fizu érkezik a rádiótól, eléggé kiváncsi vagyok. Bár sejtéseim vannak, no meg hát nyílt titok, hogy a yachtot is kinéztem már.

Egyébként nekem, mint blogírónak egy nagy kámming áut ez a rádió, mert így már tudjuk, hogy mi a böcsületes nevem, de ugyanakkor kurva nagy going in, mert a bejegyzéseim javát szuper titkossá tettem. Szóval ez inkább így egy egy helyben maradás, holott persze mégsem.

De Levivel tényleg jól kijövök, az adásinkban sziporkázunk, és kezdek már végre feloldani, ugyanakkor meg leszarni és elfogadni, hogy nem kell nekem ott mindenkivel smárpajtásnak lennem.

Úgyhogy take it easy my brother Charlieeeee!

Egyébként meg az én kollégám benne lesz a Hal a tortánban, ez a valami.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr86356857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása