HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.11.28. 00:25 m01ra

Annyira kedves az új cipőke, bár most, hogy ennyit a lábamon volt, kezdem úgy érezni, hogy kicsit van némi szadomazo jellege; fekete bőr, ezüst szegecsnek látszó fűzőlukak... Hmhm, majd túlteszem magam ezen. Holnap már újra munka, és a legdurvább, hogy a holnapon kívül már csak egy hetet leszek Levivel idén, mert baromira ki kellett vegyük az összes szabinkat, és mivel egyszerre nem hiányozhatunk, így felváltva fogunk. Jövő héten Artúrral leszek, kíváncsian állok elébe. Eddig Márkkal meg Sorellel voltam, egyik jobb volt mint a másik! De hogy melyik az egyik és melyik a másik, az legyen szakmai titok.

Este még Andrejjal kicsit túráztunk a városban, aztán felugrottam Foxbébihez, aztán meg hazagyüttem. Az új cipő kényelmes, minden Converset az én testemre terveztek, úgyhogy csak csodálkozom, mért nem kapok ajándékba minden egyes példányból?!?!?!? Kár, hogy minden pénzemnek a seggére vertem, pedig nagyon spórplni kéne, mert állatira megyek síelni februárban, és lassan az előleg után tejelni kell a főlóvét is. Most, hogy önfenttartó lettem, azért rájöttem, hogy nem olyan könnyű ez a megélés dolog. Persze nem sírok még, meg nem szecskázom fel az ereim (egyelőre), de azért nem ám az van, hogy irány Honolulu.

Na, sajnálom, hogy ma ilyen ipari unalmas voltam, de hát tudjátok hogy van ez, spórolnom kell az adásra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr226356669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása