HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.01.28. 00:38 m01ra

Na még egy kis móka meg kacagás, mielőtt lehunyom kedves szemeim (amiket egyébként az új M-A-C sminklemosóval tisztítottam meg, majdnem sírtam a gyönyörtől, mintha csak isten keze érintette volna a bőröm, és a smink már ott se volt).
Van egy ilyen dal, hogy Tata Young: Sexy, Naughty, Bitchy (már töltsed is le). Elég vicces dal, és remekül lehet rá utazni mondjuk valami tömegközlekedési eszközön. Vicces a szövege is. De még ennél sokkal viccesebb, mikor beraktam mindezt heccből a fordítógépbe, és most ezúton ajánlom is e remek produktumot figyelmedbe:

A kedvenc részeimet természetesen vastag betűvel.


Tata Fiatal: Szexi, Csintalan, Rosszindulatú - Dalszöveg:
[chorus] Szedek összes szegélyem, hogy egy kevés túlságosan szexi.
Olyan mint összes gondolatomnak ők mindig kap egy kicsit csintalan.
Amikor vagyok kinn lányaimmal, én mindig játék egy kicsit rosszindulatú.
Nem tud csere az út én vagyok; szexi csintalan rosszindulatú engem.
Vagyok az olyasformán lány, az lányok nem szeret.
Vagyok a fajta, az fiúk fantasize.
Vagyok a fajta, az mamma és tiéd papid voltak félő you'd előállít, hogy szeret.
Én május látszik megközelíthetetlen, de that's csak a fiúk, ki nincs a helyes egy megközelít vagy lovagol, az készít,
egy lány szeret engem, akar, ugrál és tekercsben.
Emberek gondol
ez megfélemlít, amikor egy lány hűvös vele nemiség.
Vagyok egy 180 a sablon lányok szeret
maradás otthon és létezik ártatlan.
[chorus] Szájam soha fog egy szabadság.
Én mindig megdöbbenés a dolgokkal mondok.
Voltam mindig a kölyök iskolában, ki felfelé fordított mindegyik osztály felől, egy óra késő és amikor az jött a srácok helyeznék.
I'd mindig szed az egyesek, ki megszokott kigondol az.
Én vagyok tisztán egy lázadó az ötlet of egynejűség
[chorus]
Szexi... csintalan... rosszindulatú...engem
Szeretek összes of enyém rövid, hogy egy kevés túlságosan rövidesen.
Más összes srácaimnak szeretek őket
magas pénzzel. Szeretem összes éjszakámnak véget érni egy kicsit igen rossz.
Nem tud csere az út én vagyok; szexi, csintalan, rosszindulatú engem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr876356521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása