HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.03.29. 21:37 m01ra

Csodálatos nap volt ez a mai! A nagy rokonozások napja. Ebédelni mentünk a Bécsiszeletbe, csak ajánlani tudom. Nagyika, Flóra, Anyu, Öcskös, no meg szerény személyem. Elég sokat röhögtünk. Például azon, hogy unokatesóm, aki szintén (érted, SZINTÉN, bruhahaha) médiasztár, csak ő éppen zenei fronton támad, szóval a kérdés az volt, hogy esetleg promózhatnánk-e őket, amire én mondtam neki, hogy engem akkor engem anyám hátán, erre az öcsém hozzáfűzi: tejszínen, Beátával együtt. Szóval mi így élünk, mint egy nagy, idióta család.

Aztán vettem még egy tornacipőt, de közben rájöttem, hogy nem is tetszik ez annyira, úgyhogy holnap visszaviszem, és veszek egy másikat. Mert iagzából egy ilyen színes, szaladgálósat szeretnék, amit meg most vettem, az fehér és lila lepkés meg szívecskés, de a lila nem az én színem.

Aztán mentünk Dorkáékhoz, folytatva a családi őrületet, és a két kis lurkót egyben felfalnám, annyira imádom őket, meg vagyok veszve értük!

Egyébként meg trenírozommagam a Manson koncertre, és orrba-szjba hallgatom és nézem a koncert DVD-ket, de az az egy már kristálytisztán körvonalazódott előttem, hogy az első sorban nem akarok állni, nem kedvelem én annyira ezt a zenekart, hogy kijusson nekem a testnedveikből is, de az fix, hogy a közös fotó meglesz!

Tegnap meg Aphrodite parti volt, Dénes, Tamás, Márk, faszányos volt, aztán még az éjszakain összefutottam a Pafén megismert Ádámmal, aki jófej. Aztán negyed négyre értem haza, ma meg ugye egy órával kevesebből áll a nap, de azért bírom.

Hát így állunk. Így élek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr246356377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása