HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.08.30. 16:53 m01ra

Ó, bázzzze, embernek nem kívánom azt az érzést, amit ma éltem át. Ma mentem megvenni a monitort ugyanis, és éppen 10 perccel zárás előtt érkeztem. Zihálok, meg minden, erre KIT LÁTOK A BOLTBAN??????????????????????? MISIT!!!! Éppen 3 hónapja nulla kontakt, már nem gondoltam rá (bár éppen a napokban, hogy milyen vicces lenne találkozni, és hát ma rájöttem, hogy elvetemült módon nem lenne vicces), erre ott van! Majdnem szívrohamot kaptam, nem tudtam lélegezni, remegtem, majdnem összeestem, nagyon felkavart! Ugye májusban egy év kínlódás, bőgés és össze-össze jövés után elküldtem a halál véreres fülére, hogy soha többet nem akarom látni, elcseszte az életemet, rohadjon meg, soha többet nem fogok tudni senkivel járni miatta, mert már nem fogok bízni senkiben többé, satöbbi, satöbbi. Aztán még egyszer írt vmikor egy gratulálok a munkádhoz sms-t, de egyből kitöröltem, nincs meg a száma, meg semmi, soha többé nem is akarok tudni róla, erre, baszki pont vele kell összetalálkoznom egy egy négyzetméteres boltban!! Nagyon felhúzott, majdnem bőgtem, ne tudd meg hogy küzdöttem magammal, hogy ez ne látszódjon...

De az új 22 madafaka colos monitorom odabasz! Még a hangkártyát kell beleműtenem és már megy is a vágás! Hálllllelújááá!

Hétfőn adás, nagyon izgulok, nagyon ideges vagyok, csak úgy kapkodom a levegőt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr86356909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása