HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.09.27. 20:37 m01ra

Na, megint remeket alakítottam természetesen a buliban.
Lement az adás, aztán talicskáztam Andikával, ebédeltünk, aztán takarodtunk Gerri koncertjére. Aztán megint az történt, aminek már tényleg illegálissá kéne válnia, elég alaposan betaszajtottam, de asszem most nem csináltam annyira atom ciki dolgokat, mint mondjuk a múltkori rádiós bulin, hogy Hajós Andrásnak kiselőadást tartottam arról, hogy egy az egybe úgy néz ki mint az apám... De mondjuk egyszercsak ott ült az asztalunknál Beregi Tamás író, és elkezdtem neki egyáltalán sehogy se artikulálva, hogy iii báze, a könyvedet imádom, a világ egyik legjobb könyve, és ezerszer olvastam, és de nem mekkora szar lett belőle a film??? És akkor ezeket a szavakat használtam még sokszor egymás után, míg ő csak nézelődött és beszélgetett volna Timi nevű kolleginával, hát ez volt. Aztán még az is volt, hogy a semmiből megjelent a KEREPLŐ, és még sokkal jobban nézett ki mint eddig, anyira helyes, annyira sármos, annyira magas, jaj, nagyon tetszik nekem, és akkor beszélgettünk meg söröztünk, aztán meg kézenfogva lófráltunk, aztán hazakísért bennünket (Andikával voltam), és végül a nappaliban aludtunk ketten, ő meg én. Nagyon nagyon jó volt vele aludni, aztán még délben enyelegtünk egy kicsit, és nagyon sokat röhögtünk, és jajjjjjjjjjjj, de jó volt, és jaj de édes volt és jófej és igazi atom alfahím és okos és vicces és szenvedélyes és minden... Aztán mentünk együtt el itthonról és fogtuk egymás kezét és nagyon jó volt ez így nekem, eltekintve attól, hogy olyan másnapos vagyok még mindig, hogy nem látok... Na lényeg az, hogy együtt utaztunk egy darabon még, és átölelt, meg viccelődött, és végül egy az az egy szájrapuszival köszöntünk el egymástól!! De jaj, lesz-e ennek folytatása? Nagyon izgiiiiiii!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr26356859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása