HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.01.26. 21:57 m01ra

Nagyon fáradt vagyok, úgyhogy rövid leszek. Szombaton volt valami, de már elfelejtettem. Jaj, de mi lehetett? De tényleg nem emlékszem. Ja, igen, voltunk a kisbabák szülinapján, annyira cukrok, hogy elmondani nem tudom! Aztán este összegyűltünk; Pirospetra, Bogika, Pintyi, Fox, Réka meg én. Remek, kiváló csajos mulatság volt, sok szaftos témával. Aztán Pintyő meg én elmentünk Corvintetőre, hát elég szar volt a zene, de azért ott voltunk, lepaktáltunk két sráccal, nagyszerű volt. Aztán kb reggel 6-ra értem haza, összességében egy jó közepes este volt. Minden esetre rám fért.

Aztán vasárnap.. Hm... Henyéltem, az tuti, meg aztán mentem vidéjkre Andikához, no, meg előtte véresre vásároltuk magunkat, úgy csaptam el 20 ezer forintot, mintha kényszerítettek volna rá. jaj, és megvettem a parfümöt is! Hozsánna!

Szopóka van bent a munkahelyen, ma plusz 3 órát tölötem bent. Nehéz ez, és főleg vérlázítóan időigényes...

Most hajat mosok, és megnézem a legújabb Grey's-t. Ha valaki tudja mér' a pékfaszér' nincs még fent az új (14-es) Szülifeli a neten, akkor az dobjon már egy ímélt. Köszi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr916356529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása