HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.01.27. 23:50 m01ra

Ma már konkrétan az agyvérzés kerülgetett. De még élek. Bent voltam negyed kilencig, ami azt jelenti, hogy 65%-kal dolgozom többet, mint a hivatalos munkaidőm. Ami még nem is lenne akkora probléma. A baj az, hogy miközben ezt a bizonyos projektet csinálom (ami egyelőre szupertitkos), eltelik az életem, plusz elmegy a hangom. Ma már olyan hangok jöttek ki belőlem beszédhang címen, hogy egyedül vinnyogtam a röhögéstől saját magamat visszahallgatva. Tényleg súlyos teher ez rajtam. És bár nincs semmi ellenérzésem a főnökeimmel kapcsolatban (és ezúton üzenem nekik, hogy sziasztok), azért letör néha ami van, vagy éppen ami nincs. Sajnálom, hogy ilyen szuperrébuszos vagyok, de úgyis tudom, megőrültök néha egy kis burkolt információért. Egyébként meg ezen titkos és bizalmas tevékenységem közben megismerem a kollégáimat, hiszen az esti műsorsáv képviselőinek javával még az életemben nem találkoztam.

Azoknak meg, akik voltak oly kedvesek, hogy írtak nekem az állítólagos névnapom alkalmából (amire egyébként Linike hívta fel a figyelmem), szeretetteljesen köszönöm. Néha fel bírnálak falni benneteket!

Na, nem csöpögök tovább ilyen csacsiságokat. Lényeg az, hogy szopás az élet, gyerekek, jó nagy torkosborznak érzem magam újabban. És ez not so funny.

Egyébként, hogy egy kis cukiság is legyen (minden napra tervezek egy kis cukiságot/édiséget {ÜSS!!!!}, a pszichológusok szerint igen kecsegtető egy kis cukiság), ma járt bent nálunk egy helyes fiúcska. és most egyszerre fogok idézni Foxtól, magamtól és a Jó barátokból:

Moira üzenete:
*ma ez a cuki fiúcska volt bent a rádióban Moira üzenete:
link Moira üzenete:
*este negyed 9ig szoptam bent :S Moira üzenete:
*mármint nem a srácot :D Foxy üzenete:
*és mi volt? Foxy üzenete:
*nézem..kedves kis gyerek Moira üzenete:
*édes volt Moira üzenete:
*hát nagyon nagy dolgok voltak Moira üzenete:
*bent éppen arról dumcsiztak mögöttem, hogy mennyi versenyt nyert itt meg ilyen világ verseny meg olyan, és akkor odafordultam ehhez az idegen kölyökhöz: Moira üzenete:
*EZEK RÓLAD BESZÉLNEK? :D Foxy üzenete:
*hehe Moira üzenete:
*aztán ennyi :D Moira üzenete:
*de védekeztünk, nyugi

Ezzel zárom is szimpatikus soraim, maradok hű olvasóm és szeretettel ölel:

Lenor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr16356523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása