BKV öee (fanzáziálgattam)
A kiadások havonta (durva fejszámolás)
Nos, ha úgy vesszük, hogy egy teljes nap átlagban minden járműből kb 10 állandóan mozgásban van, akkor az 2500 db. Minhez kb naponta van két sofőr. Az 5000 sofőr. Ők átlagban 120-150 ezret kereshetnek. Az havonta 5000x130 ezer, ami 650 millió Ft. Kb (csupán valós alap nélkül) kb havonta minden járműre átlagban havonta 5000 Ft-t költenek javításra, vagyis 2500x5000. Plusz az üzemanyag/áram (szintén csak szeintem) naponta darabonkét 10000Ft, vagyis 10000x2500. Nos, ez mind összesen 650 millió+2500x5000+10000x2500 ami egyenlő 687,5 millió Ft kiadással havonta Ennek az összegnek kb a másfélszeresével számolok tovább, mert még annyit biztos el tudnak számolni. Kb 1 milliárd Ft. Sok. Ez tény. Ezenkívül meg kell fizetni az ellenőröket, és az egyéb dolgozókat. Amit mondjuk kiüti egymást a rengeteg jármű reklám jövedelméből.
Befolyó összegek
Havonta kb félmillióan utaznak bérlettel. Annak kb fele diák, fele felnőtt bérlet. A diák 1515x 250000, a felnőtt 4500(kb)x250000, ami összesen 1503750000Ft, vagyis kb 1,5 MILLIÁRD Ft!!! És nem számoltam bele a jeggyel utazókat, a turistákról lehúzott zsetonokat, a büntetésért beszedett rengeteg pénzt....
Ennyi. A durva fejszámolás, és a csak elméleti alapokon mozgó utánajárás alapján én nyertem. A BKV havonta eltűntet fél milliárd Ft-t!!!! Ha esetlek beleveszem a sinek és a többi jármű útjának javítását, mondjuk évente egy komolyabbat, akkor sem hiszem el, hogy az 12xfél milliárd, vagyis 6 milliárd Ft, hisz pl az utakat nem a BKV pénzéből javítják...
És ha még ezekután felemelik a bérletek árát átlag 70%.kall, akkor az nagyon durva.
Az öszesen 1,5 milliárdx1,6, ami egyenlő 2,4 milliárd!!!
Ennyi pénzből Olaszországban légkondis, biztonságiöves, makulátlan tisztaságú járművek utaznak.
Erről ennyit.
Nem hiszem el, hogy nem tünteti el valaki ezt a rengeteg pénzt.