HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2008.02.29. 00:17 m01ra

Jól van, Madrito, hazudtál nekem :D
Ugyanis nem rég azt írtad, hogy amikor legközelebb elvágódom, akkor azt a jövendőbelim előtt teszem majd, erre tessék, megjelenik a koripályán a fiú, aki egyszer már felkavarta az állóvizet, megelőzött, én meg lányos zavaromban (és egy kibaszott, 5 cm széles, 5 cm mély és 2 méter hosszú repedés segítségével) akkorát vágódtam, mint az ólajtó. Nem tudom mi van a levegőben, de kb soha életemben nem estem még el a jégen (úttestről nem is beszélve), pedig régi motoros vagyok, erre baszki!

Na mindegy, szupika volt egyébként, Karesz, Janka, Lamiék, és még sokan mások, szóval szupika volt. Eltekintve, hogy egyszerűen kurva sors-szerűen tudok összefutni a fiúkkal, akik megmozgatták a szívemet (kis himihumi), pedig kevés volt, aki úgy tényleg tetszett mostanában. Konkrétan az elmúlt 3 évben mondjuk három. Abból eggyel jártam is. De ő tetszett nekem. Mondjuk ez már régi ügy, meg se kottyan, érted.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr46357531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása