HTML

I love Budapest

Friss topikok

  • LaceK85: :D (2017.09.19. 09:21)
  • earnestsewn: earnestsewn earnestsewn (2010.07.31. 22:59)
  • emmarigby: emmarigby emmarigby (2010.07.31. 19:15)
  • : http://fedotyyguryanov.narod.ru/17.html;grcielabeltran http://fedotyyguryanov.narod.ru/18.html;www... (2009.08.01. 16:55)
  • garry-vg: email:6561691@mail.ru ŕńüęŕ íŕ ěîáčëó FLY LX 600 ńĺęđĺňű č őčňđîńňč ěîáčëüíűő ňĺëĺôîíîâ samarich.s... (2009.06.11. 22:18)

Címkék

2009.03.31. 00:11 m01ra

Ma is volt munki, nem volt kifejezetten zökkenőmentes, de azt senki ember fia nem mondhatja, hogy nem küzdök 100%-osan nap mint nap az elemekkel. Aztán mentem SCH-be, ahol egyébként megpillantottam a kedves Baszógépet, de most nem nagyon hozott tűzbe, épp túl vagyok a peteérésemen. Megvágtam egy anyagot, aztán jöttem haza.

Hanikát holnap műtik, szoríts!

... és még valami. Tudom, hogy ezerszer mondtam már, de nem győzöm hangsúlyozni - és főképp érezni -, hogy imádom ezeket az ikerbébiket, akiket láthattál az imént képek formájában. Újabban nagyon ritkán vagyok olyan környezetben, ahol igazán boldognak érzem magam, és mikor velük vagyok, csak vigyorgok, mint a tök, mert szeretni csodálatos, és nagyon szeretem őket, és érzem minden csontomban, hogy nincs annál szebb, mint amikor éppen annyira szeretsz valakit - és jelen esetben ez az "éppen annyira" a szívem minden szeretete -, amennyire téged szeretnek. Szeretni, szeretni, szeretni!

Most pedig megnézem a vadi új Szülifelit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://m01ra.blog.hu/api/trackback/id/tr276356369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása